en konstig värld

Bloggvärlden är en konstig värld. En tävling om hur bra man är på att skriva om sitt liv och på att sälja sig ( nej, jag vet vad du tänker men inte på det sättet).

Mest intressant är 17-åringar... som skriver om inget. Kul. Intressant. Not.


Recept på framgång:

*
Ha Dagens outfit mycket (byt gärna kläder mitt på dagen och kör på två stycken)

*
Fika mycket och ta alltid kort på det (tänk om folk inte kan föreställa sig hur latten/salladen/Broccolipurén ser ut!)

*
Ta många bilder på dig själv (gärna helt oprovoserade egopics)

*
Skriv inte om dina kompisar som stoppar pennor i näsan.



Jag är på gång alltså!


Jag uppfyller hitills:  0 kriterier.

Kommentarer
Postat av: babianen

Hej!
Kul att det inte bara är jag här som skippar att skriva om dagens outfit.
kolla gärna in min blogg å se va du tycker.
Den verkar i alla fall inte falla klädbloggarna i smaken, men om detta är en vinst eller förlust har jag svårt att avgöra...
vad tror du?

2008-05-10 @ 14:53:53
URL: http://babianbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0