Frusna män

20 minuter in i det allra första avsnittet av kanal 5:s nya succéserie (??) berättar en tjej om hur oerhörd skillnad det är på hennes känslor nu jämfört med då.

20 minuter för oss, kanske två dagar från dem.
Massor av tid för ett förhållande att utvecklas såpass att man kan jämföra nu med då.

Hur många sådana serier kan de skapa?

"Töntig naturare söker..."
" Egenfixerad bloggare söker..."
" Blek CS-spelare söker..."
" Ensam pensionär söker..."

Det finns öändligt med möjligheter... Jag blir överväldigad... Jag som alltid tappar bort mig i första avsnitten...


Update:
Hade jag vetat att en av killarna inte bara bodde i Norrland utan också bodde hos sina föräldrar så hade jag lätt sökt. Där går det säkert vilt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0