Liten värld

Det har visat sig att min kompis ragg från cypern (som hon uppenbarligen trodde att hon aldrig mer skule se) är ingen mindre än:

min nya kollega!


Nu är det bara att vänta på situationen då de stöter ihop... antagligen så kommer jag absolut inte (och med det menar jag absolut) ha något med det att göra.

Vad svårt det var för mig att inte kommentera det nör jag pratade med honom på msn... tror nämligen inte att han gjort kopplingen mellan mig och min kompis än...

Världen är så liten... och så rolig för mig.

Kommentarer
Postat av: joel

aaah, bättre kan det fan inte bli..

Vilken röta du har..

jag önskar jag var där för att få se mötet..

Du borde anordna en dubbeldejt eller nåt ;D

2008-05-15 @ 06:56:56
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0