Uthängning

Tydligen så gick det en sjukt störd kille i 3an förra året. Jag visste att han gick där eftersom vi båda kommer från samma pinsamma håla mitt ute i ingenstans.... jag visste bara inte hur störd han var.

Jag träffade killar från hans gamla klass igår och de avslöjade att de visste vem jag var eftersom han i 2 års tid hävdat att jag var besatt av honom. Ett rykte som han även gillade i hålan när vi gick i högstadiet. Totalt hävdade han alltså detta från det att han var 15 tills han var 19... mogna killar är underbara.


Eftersom han ändå är störd
(och hans namn är ganska vanligt så jag vågar...) så hänger jag ut honom:

Daniel Axelsson.

nu känns det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0